sussalexius

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av sussalexius - 21 februari 2009 14:23

Jag har länge tänkt börjat med detta bloggande , men det har aldrig blivit av.

Jag älskar och läsa andras bloggar(människor man känner) och finner det mer intressant än att blogga själv,men ger det ett försök...Helt underbart väder idag om man tänker på de senaste veckornas kyla och snöande.Så idag tog jag och barnen en lång promenad i värmen(-4c)De klättrade och klängde i alla snöhögar som blivit där de plogat och skottat.Barnen sa att det var inte snöhögar utan berg...haha..

Känner mig så otroligt glad nuförtiden....vettetusan varför...Kanske för att jag insett att man inte kan hålla på och bry sig om alla,speciellt inte de som har hjärtan av sten,noll känslor och låtsas leva i en drömvärld där de kan manipulera och ljuga för sin omvärld.Jag bryr mig om de som jag tycker om och de som tycker om mig,de som inte har totalt idiotiska krav på en.Kanske därför jag är så glad,för att jag inte kan bry mig om allt och alla,speciellt inte de som ljuger och ljuger,jag orkar bara inte....

Igår beställde jag biljetterna till Ozzy-the coverband,de som vann Sweden rock.Nästa Lördag blir det...Brorsan ska med,ska bli så jäkla kul!Har bjudit han på middag och inträde som present sen han fyllde år den 6/2...Hans sambo ska i present få chips,dipp,dricka,samt godis o pengar så hon o barnen kan gå och hyra film och ha mys på lördag-kväll då jag snott hennes gubbe :-) Jag hade bjudit henne oxå,självklart,men hon gillar inte att gå ut och festa.Tror hon uppskattar en myskväll med barnen mer...

Nä,nu måste jag ta och fli golven...Har fått en fruktansvärd städnoja,helt galet,då det inte legat mig jättevarmt om hjärtat förr.Ja,inte riktigt nu heller,men städa är riktigt kul-När man är färdig!

Ha det gott!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards