sussalexius

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av sussalexius - 25 mars 2009 16:00

Så underbart vackert väder ute....DÅ får jag värst städlusten inne....Varje vår är det likadant :-(

Men desto mer kan jag njuta av sommaren kanske....Sitter nu o planerar in en weekend till syrran....Ska bli härligt....Tänkte i påsk,men då jobbar hon o efter det så får jag underbart besök i några dagar av de härligaste människor som finns,glad att vi börjat umgås så här!!!!!(saknar er,ni är så härliga människor)

Länge sen jag bloggade....Har hunnit med marknad i Oviken,den var liten o bra för plånboken,inte mkt man ville köpa....Kidsens rally-åkning var väl det som kostade :-)I förrgår slog min lilla grottmänniska ett hål i huvudet så hon fick åka på Hc o "limma"....Stackars liten,men hon var som vanligt lika glad ändå,vilken unge!!!!!

Igår var jag på BoUhab från kl 09 till 14.30...SUCK!!!Sjukgymnasten o arb.terapeuten var huur bra som helst,men läkaren var som hämtad från en dålig skräckfilm....

I Augusti-September har jag tänkt ta med gubben utomlands(gifta 10 år då) men nån som har res-tips ?Tar gärna emot dem då...Vi har tänkt åka från Vaernes,men vad tusan heter de norska resbolagen?

Nää,nu ska jag plocka ner från väggarna i vardagsrummet(allt utom tv,n) dax för tapetsering....Mörkt o varmt ska det bli :-)Dottern JennieLee har haft en underbar skoldag på Rödkullen,Åre.Så underbart mkt sol,tyvärr så har minus-graderan börjat visa sig igen....SUCK....Men våren är på väg så det är väl bara hålla ut.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards