sussalexius

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av sussalexius - 15 maj 2009 02:11

Här donas o fixas som aldrig förr...Vet ej vart energin kommer ifrån,men härligt är det....Kastar allt som slängas kan på släpvagn o svärfar tar hand om det(och Tiindra)Hon ska minsann med o se på brasan som hon säger.......Har börjat fixa o trixa med alla foton som ska upp på min "gallleri-vägg"Har fixat några o några till på väg...Det jag gillade mest hittills var nog de på syster o hennes söta Juli,Tess har jag oxå superfint på men har så mkt att välja på på mina kids o Nellie,Kriss o pojkarna så väggen blir nog kanon tillslut....Saknar älsklingen som faan....2,5veckor kvar.....Ska klämma in en helg hos syster nu iaf....Hon lovae fylla sandlådan o det är ju bra så jag har nåt att göra ...haha...Fick sms från lillalillasystern  och hon kommer en vecka i sommar....Jag längtar så...Ska bli sååå kul!!!!Nu återstår planering avvår semester....Tips någon???Ska ner till Stockholm o tillbringa lite tid med kusse o Sussi en vecka men sen en vecka till som vi ej vet vad vi ska göra med...Skulle lätt åka ner till Laila o familjen igen men det är såååå långt dit....Får ta det nästa år då jag fått tummen ur arslet o skaffat körkort....Fast kortet börjar jag med....Hmmm....-Kanske har börjat.....Haha...säger inget....

Snart fyller fasters lillstrumpa 4 år....Vart i helsike tar tiden vägen?????Tycker just hon o Tiindra föddes....O efter det har jag ändå fått trollet mitt :-)Samt blivit moster till Juli som nu blir 2 år,,,,,Jösses,vad tidenn går,,,,,,,,,

Känns som igår då jag var med på min systersons födsel på Bb o han är stora,fina grabben nu på 19,5 år......OJ,OJ vad jag älskar mina kids o pojkarna o Kriss o Nellie o alla andra....Det värmer så om hjärtat när man tänker på er.......Tur har jag att jag träffar er ofta.....Annars skulle jag nog gå under....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards